📰 Title: | Sienna | 🕹️ / 🛠️ Type: | Game |
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🗃️ Genre: | Arcade | 👁️ Visual: | 2D Scrolling |
🏷️ Category: | Arcade ➤ Twitch ➤ Misc. | 🏝️ Perspective: | Side view |
🔖 Tags: | Arcade; Platformer; Twitch; One button; Jump; Löve engine; Difficult; Frustrating; Cute; Casual | ⏱️ Pacing: | Real Time |
🐣️ Approx. start: | 👫️ Played: | Single | |
🐓️ Latest: | 2014-07-27 | 🚦 Status: | 04. Released (status) |
📍️ Version: | Latest: 1.0 / Dev: 839a705 | ❤️ Like it: | 9. ⏳️ |
🏛️ License type: | 🕊️🧛️ Libre with NC | ND assets | 🎀️ Quality: | 7. ⏳️ |
🏛️ License: | Code: zlib / Artwork: CC BY-NC-ND 3.0 & CC BY-NC 3.0 | ✨️ (temporary): | |
🐛️ Created: | 2013-08-29 | 🐜️ Updated: | 2024-06-22 |
📦️ Package name: | ..... 📦️ Arch: | ||
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📄️ Source: | ..... 📦️ RPM: | ||
⚙️ Generic binary: | ..... 📦️ Deb: | ||
🌍️ Browser version: | ..... 📦️ AppImage: | ||
📱️ PDA support: | ..... 📦️ Flatpak: | ||
✨️ Not use: | ..... 📦️ Snap: |
📰 What's new?: | 👻️ Temporary: | ||
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💡 Lights on: | 🎨️ Significant improvement: | ||
👔️ Already shown: | 💭️ New version published (to be updated): | ||
🎖️ This work: | 🚧️ Some work remains to be done: | ||
👫️ Contrib.: | goupildb & Louis | 🦺️ Work in progress: | |
🎰️ ID: | 13805 |
📜️[en]: | A simple, albeit frustrating, one-button platformer. Press space to jump or wall jump when touching a wall. The longer you hold the button the higher you jump. It will often be necessary to press the button for only a splitsecond. | 📜️[fr]: | Un jeu de plateformes commandé d'une seule touche dont l'objectif est de tenir le plus longtemps / d'aller le plus loin possible. Appuyez sur espace pour effectuer un saut classique ou un saut d'un mur à l'autre lorsque vous en touchez un. Plus vous maintiendrez le bouton, plus votre saut sera élevé. Il sera souvent nécessaire d'appuyer sur le bouton seulement une fraction de seconde |
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🏝️ Trailer: (202xxx♺),
🕵️ Reviews: (202xxx♺), (202xxx♺), (202xxx♺),
🎲️ Gameplay: (202xxx♺), (202xxx♺), (202xxx♺),
🏡️ Website & videos
[Homepage] [Dev site] [Features/About] [Screenshots] [Videos t(202xxx♺) t(202xxx♺) gd(202xxx) r(202xxx♺) lp(202xxx) g(202xxx♺) g(202xxx♺) g[fr](202xxx) g[de](202xxx) g[ru](202xxx) g[pl](202xxx) g[cz](202xxx) g[sp](202xxx) g[pt](202xxx) g[it](202xxx) g[tr](202xxx)] [WIKI] [FAQ] [RSS] [Changelog 1 2]
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🦣️ Social
Devs (Tangram games [fr] [en]): [Site 1 2] [Chat] [mastodon] [PeerTube] [YouTube] [PressKit] [Interview 1(202xxx) 2(202xxx)]
Devs (Simon Larsen [fr] [en]): [Site 1 2] [Chat] [mastodon] [PeerTube] [YouTube] [PressKit] [Interview 1(202xxx) 2(202xxx)]
Devs (Lukas Hansen [fr] [en]): [Site 1 2] [Chat] [mastodon] [PeerTube] [YouTube] [PressKit] [Interview 1(202xxx) 2(202xxx)]
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🕶️
📚️ Name is a
📜️ "blabla" 📜️
Sienna is a simple, albeit frustrating, one-button platformer.
The game started as a solo project by Simon but features some artwork by Lukas.
Sienna was never properly finished but is still pretty fun if you like a challenge.
How to play:
• Press space to jump or wall jump when touching a wall. The longer you hold the button the higher you jump. It will often be necessary to press the button for only a splitsecond.
• Press R to restart from last checkpoint (counts as a death).
• Press return to restart from the beginning of the level.
• Oh, and the blue orbs are checkpoints. You’re gonna need those.
• That and patience. Lots of patience.
Un jeu de plateformes commandé d'une seule touche, par le studio Tangram games (Simon Larsen & Lukas Hansen).
Il utilise le moteur Löve (dans le Bottin).
Sienna est un jeu de plateformes commandé d'une seule touche dont l'objectif est de tenir le plus longtemps / d'aller le plus loin possible.
Sienna a commencé comme un projet solo de Simon , tandis que son contenu est de Lukas.
Sienna n'a jamais été complètement terminé, mais il est néanmoins assez amusant si vous aimez les défis .
Comment jouer :
• Appuyez sur espace pour effectuer un saut classique ou un saut d'un mur à l'autre lorsque vous en touchez un. Plus vous maintiendrez le bouton, plus votre saut sera élevé. Il sera souvent nécessaire d'appuyer sur le bouton seulement une fraction de seconde.
• Appuyez sur R pour recommencer à partir du dernier point de contrôle (compte comme une mort).
• Appuyez sur Entrée pour redémarrer à partir du début du niveau.
• Oh, et les orbes bleus sont des points de contrôles. Vous allez en avoir besoin.
• Il nécessite de la patience. Beaucoup de patience.